۱۳۸۵ دی ۶, چهارشنبه

اول انتقاد دوم انتقاد سوم انتقاد

كمي دقت كنيد ميبينيم كه فقط داريم انتقاد ميكنيم : فلان خراب است و بهمان اشتباه است و زماني اينطوري بود و الان اينطوري است و ....
كسي نميگويد چرا اينطوري هستيم و كسي نميگويد چگونه بهتر شويم؟؟؟
وقتي هم راه حل ارائه ميدهيم ميايم كل كارهاي قبلي رو ميبريم زير سوال و ميگوييم همه چيز از نو شروع شود به سبكي كه من ميگويم!

۶ نظر:

ناشناس گفت...

دلت از چی پره؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

یه خورده هم بی خیالی لازمه.یه مدیر بعضی وقتا هم می گه:
take it easy!
Don't pay so much...

Chiya Charekhah گفت...

اگر توجه كنيد ميبينيد مخصوصا در كارهاي اجرايي و مديريتي اگر كسي كاري را به عهده بگيرد اولين كاري كه ميكند اينست كه كل كارهاي قبلي را زير سوال ميبرد.اگر ما خبر نداشتيم كه كاري انجام شده نشان دهنده اين نيست كه آن كار بد بوده يا اگر آن كار باب دل ما نيست كه نبايد همه آنرا زير سوال ببريم.اين را بدانيم كه هميشه زحمتهايي كشيده شده و دلسوزيهايي انجام شده تا به اينجا رسيديم.گاهي كمي مكث و تامل لازم است.

ناشناس گفت...

ببینید من فکر می کنم علت این جور مشکلات و مشابه اونا این باشه که توی سازمان های ما چیزی به اسم unity of directionوجود نداره و تعریف نشدهست. 89 سال پیش توی غرب گفتن باید به جای فرد محوری ، در سازمان برنامه محوری حکم فرما باشد، با جابه جایی مدیران اهداف جابه جا نشودو از این جور حرفا...در حالی که اینجا دقیقاً عکس این قضیه هستش..
اونم توی نزدیک به صددرصد سازمان های دولتیمون!
پس باید انتظار یه همچین قضایا و مشکلاتی رو هم داشته باشیم.

ناشناس گفت...

ببینید من فکر می کنم علت این جور مشکلات و مشابه اونا این باشه که توی سازمان های ما چیزی به اسم"unity of directionوجود نداره و تعریف نشدهست"
89سال پیش تویغرب گفتن باید به جای فرد محوری ، در سازمان برنامه محوری حکم فرما باشد، با جابه جایی مدیران اهداف جابه جا نشودو از این جور حرفا...در حالی که اینجا دقیقاً عکس این قضیه هستش..
اونم توی نزدیک به صددرصد سازمان های دولتیمون!
پس باید انتظار یه همچین قضایا و مشکلاتی رو هم داشته باشیم

ناشناس گفت...

کامنتای فارسی انگلیسی بلاگر رو آدم بشینه کشف کنه خودش یه جور تفریحات سالمه!!!!..