۱۳۸۸ شهریور ۱۶, دوشنبه

اعترافات یک ذهن ناخودآگاه

شاید بتوانم با آنچه هستم تو را راضی نمایم اما هیچ وقت نمی توانم با آنچه نیستم، ناخودآگاه غیر قابل کنترل و حقیقت یاب تو را متقاعد کنم.
شاید بتوانم باکارهایی که کردم چهره ام را زیبا کنم اما هیچ وقت نمی توانم با کارهایی که نکردم، از خودم در ناخودآگاه تو چیزی بر جای بگذارم.
شاید بتوانم با حرف هایی که نزدم خودم را پشت نقاب افکارم قایم کنم، اما حرفهایی که زدم بهتر از هر چیزی آنها را نمایان ساخت.
شاید بتوانم با ادعاهایم تو را راضی کنم، غافل از اینکه آنها ادعایی بیش نبودند که با گفتن آن، ضعفم را در برابرشان بازگو می کردم.
برای همین است که ترجیح میدهم بیشتر از پیش ساکت باشم

۴ نظر:

ناشناس گفت...

سلام آقای چاره خواه خسته نباشید . با وبلاگتون تصادفی آشنا شدم . میخواستم ببینم شما در مورد مدیریت ریسک اطلاعاتی دارید ؟ موضوع مدیریت ریسکی که من میخوام تخصصی در یک زمینه بخصوصه ولی یکسری اطلاعات کلی رو در این زمینه میخواستم . اگه براتون مقدوره میشه تو وبلاگتون راجع به این موضوع مطالبی رو بنویسید . ممنون میشم .

ریتا

Chiya Charekhah گفت...

سلام.ممنون از بازديدتون.من مديريت ريسك رو فقط تو يك دوره مديريت پروژه PMBOK خوندم.ميتونيد مديريت ريسك پروژه ها رو مطالعه كنيد.مستندات PMBOK مفيده

ناشناس گفت...

▪ فردریش نیچه : فیلسوف باید از ایمان به زبان فراتر رود زیرا مفاهیم در چارچوب زبان اسیر می شوند و نمی توان آنها را کاملا با زبان توضیح داد.

ناشناس گفت...

من هم اعتراف میکنم...